reklama

Návšteva zubára

Celkom obyčajný deň. Ráno ma prebúdzali teplé lúče slnka, ktorým otvorené okno dovolilo vstúpiť do mojej izby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neviem akým božím zázrakom mi v poslednom čase vstávanie nerobí vôbec problém - tak vyliezam, zavriem okno, tých lúčov by bolo aj dosť a upratujem výsledok môjho včerajšieho rozhodovania "čo na seba?". Úplne bežné ráno nebyť toho nedefinovateľného pocitu v žalúdku, akejsi nezvyčajnej nervozity či nepokoja. Jáj, dnes idem na pol desiatu k zubárke – diagnóza určená – Hroznus zubárkus – latinsky povedané...

Som dospelá (ak by som bola taká stará ako sa cítim, tak mám občas aj osemdesiat) a tieto detské maniere ma neprechádzajú. Som si plne vedomá, že ma to nebude bolieť, chodím predsa dva krát do roka na prehliadku, viem, že mi ide vymieňať len starú plombu, ale aj napriek týmto logickým a rozumným argumentom sa neviem presvedčiť, že vlastne o nič nejde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až po trojhodinovom čakaní a hlavne výslednej sume som pochopila prečo nedokážem ten syndróm strachu pred zubárom prekonať......

Dana Račková

Dana Račková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slobodná šťastná mamička... Zoznam autorových rubrík:  Ľudia ...Postrehy a komentáreSkromné úvahyObčas aj vážneNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu