reklama

Prečo nemôžem mať doma internet?

Lebo medveď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

S bratom sme sa dohodli. Budeme ho platiť súrodeneckým fifty-fifty čiže on 300 a ja 200. Toľko sme predpokladali, že bude stáť pripojenie do domácnosti, keďže sa z každej strany na nás valia rôzne ponuky, reklamy, cenové bomby... Uvedomujem si, že sme sa nerozhodli investovať až tak veľa peňazí, ale tú dostupnosť o ktorej sa všade hovorí sme si predstavovali práve do výšky tejto sumy.

Naša prvá cesta viedla do Slovak telecomu, pretože aj napriek novému neslovenskému názvu má u nás dlhoročnú tradíciu. Aj keď sa z letáku na nás šťastne pozerá suma 399 korún mesačne, po konečnom prepočítaní je to približne 780 Sk a suma sa mení smerom hore aj dobou používania. Ok, veď to nevadí, skúsime Orange. Ako verný zákazník som dostala vcelku priaznivé podmienky, aj do sumy by sme sa zmestili, ale pri pomyslení na priemernú rýchlosť, ktorú dosahuje som sa rozhodla, že to skúsim inde. T mobile bol okolo 800 Sk/mesačne, akýsi „mikrovlnkový“ zázrak zas v mojej dedinke, v domčeku v údolí má zlý signál.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom ma to prestalo baviť. Nie som žiadny expert, nevyznám sa v tom, čo by bolo vhodné a spĺňalo by naše požiadavky, kopírovalo možnosti. Chcela som len zvýšiť percento počítačov v slovenských domácnostiach s pripojením na sieť.

 Podľa mňa ceny za internet by mali byť len symbolické, dokonca štát by mal prispieť každému, kto chce takto zvyšovať svoj rozhľad, napríklad jeho zavedenie a spustenie by malo byť zdarma. V konečnom dôsledku sa to spoločnosti vráti v podobe kvalitnej, samostatnej a dynamickej pracovnej sily.

A tak doma, vždy keď si zapínam svoj ešte nesplatený nový počítač, snívam o internete dostupnom naozaj pre každého.

Dana Račková

Dana Račková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slobodná šťastná mamička... Zoznam autorových rubrík:  Ľudia ...Postrehy a komentáreSkromné úvahyObčas aj vážneNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu