reklama

Chráňme si svoje zdravie!

Počujeme a vidíme to z každej strany....ale pri pokuse o realizáciu je to už horšie....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prednedávnom som si len náhodou objavila vo vlasoch také „čosi“ čo som nevedela identifikovať. Ešteže mám brata vždy pripraveného mi pomôcť, ktorý mi to „čosi“ odfotil digitálnym foťákom. Tváril sa pri tom, akoby mi na hlave narástol minimálne dinosaurus alebo druhý prevrátený ksicht, ale ukázalo sa, že išlo len o novo narastené a celkom statné znamienko. S myšlienkou, že mojej „kráse“ už veru neuškodí som sa pokojne každé ráno česala ... až som si to novo narastené celkom statné znamienko jedného pekného rána odčesala s chumáčom vypadnutých vlasov. Keďže patrím ku skupine klasických ničím nevýnimočných žien, začala som s hysterickým krikom, zachytávaním krvi akoby som mala vykrvácať a záchvatom strachu čo sa mi z toho všetkého vlastne môže stať...  Osveta je v tomto smere jasná a s heslom NA ZNAMIENKA SI DÁVAJTE POZOR som išla o pár týždňov ku kožnej lekárke. O pár týždňov preto, lebo nemala skorší termín. Môj zážitok však nabral rozmer argentínskej telenovely  - dokazovanie a výčitky. A bolo to určite znamienko? (keby som to vedela, tie fotky jej prinesiem) A určite ste tam niečo strhli? Ja tam nič nevidím.... a výčitky typu: „Slečna, keby som ja so všetkým čo si nájdem na tele mala chodiť po doktoroch“...   či   „To nemyslíte vážne, že s takýmto niečím prídete!“  Odišla som nahnevaná sama na seba. Mala som predsa vedieť, že to nebolo žiadne znamienko, že mi z toho nič nehrozilo.  Ako som mohla tú pani doktorku takto otravovať s hlúposťami, ako som len mohla...  Aj napriek tejto mojej nemilej skúsenosti neľutujem, že som sa ubezpečila, že mi z toho nič nehrozilo a urobila by som to znovu. Radšej si teraz podudrem na jej prístup ako by som potom mala plakať nad rozliatym mliekom...

Dana Račková

Dana Račková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slobodná šťastná mamička... Zoznam autorových rubrík:  Ľudia ...Postrehy a komentáreSkromné úvahyObčas aj vážneNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu